Kerstins naturbilder

För livskraft genom linsen

Lite snö

Det var ett tag sedan jag var aktiv här, det blir gärna andra aktiviteter så här års. Det blev ingen vit jul, men den 4:e januari slog snöstormen till rejält och jag tog några bilder den 6/1. Därefter kom det 8 cm snö till, som efter två dagar till stor del försvann, men många hann i alla fall åka lite pulka o skidor. Idag är det kulingvindar och +1, lite smutsig snö ligger kvar och det har kommit lite ny blötsnö – så kameran får nog vila sig ett tag till.

2 Responses to “Lite snö”

  1. Erik Koffmar

    Fin vinter bild! God fortsättning… Känner igen mig, har själv svårare att ta mig ut i med kameran under vintern, något jag försöker jobba på, men inte alltid så lätt. Snart kommer dock våren tillbaka med skön grönska och värme, bara att hålla ut.

    Ha det gott,
    Erik

    Svara

Kommentera

