Kerstins naturbilder

För livskraft genom linsen

I sagoskogen 3

Jag stortrivs att vandra i mina två små sagoskogar, de utgör en liten del av större skogar och man försätts där i ett sagolikt tillstånd. Det är bara det att det är så svårt att fånga känslan på ett bra sätt, så jag kommer att fortsätta att prova mig fram med olika fotograferingssätt.

6 Responses to “I sagoskogen 3”

  1. Lena

    Den sista bilden är väldigt fin, men jag förstår att du är ute efter nåt annat.

    Svara
    • Kerstin Östbring

      Tack Thorsten, så glädjande att du tycker det! Jag är ganska nöjd med bilden, men det är något som fattas, ska jobbar vidare å det.
      /Kerstin

      Svara
  2. Erik Koffmar

    Jättefin bild från sagoskogen, tycker att du fångat ljuset riktigt fint… bara att jobba på så får du snart bilden som du vill ha den.

    /Erik

    Svara

Kommentera

