Kerstins naturbilder

För livskraft genom linsen

Höstbild 5

En bild till från Värnanäs den 21/10. Idag när jag gick på stan i Kalmar fick jag se att platan-träden på en gågata fortfarande var helt gröna. Endast ett mindre antal blad hade fallit av i dagens regn och blåst.

8 Responses to “Höstbild 5”

  1. malinkristina

    För att vara en ”misslyckad” höst tycker jag att det är väldigt fina höstbilder, lite ljusare än vanligt!

    Skickat från min iPhone

    Svara
    • Kerstin Östbring

      Tack så hjärtligt Daniel! Jag har sett att du har många intressanta bilder på din blogg. Inte trodde jag att du var svensk, fast det är du kanske inte heller.
      Berlin blir väl överfullt med besökare nu i helgen med tanke på 25-årsfirandet av murens fall.
      Vänligen
      Kerstin

      Svara
      • stadtauge

        hej kerstin,
        tack för din svar. ja är tysk, men ja studerade 2001/2002 i Umea och arbetade 2003/2004 i Kiruna (i vintern!!!) och 2009 i Kiruna. Jag ofta saknar Norrland, Sverige, skogen, fjällen….jaja sa är det…
        bästa hälsningar
        daniel
        (puuh min svenska är dalig…)

  2. Kerstin Östbring

    Hej Daniel!
    Tack för informationen, så spännande att du bott ända uppe i Kiruna! Jag tycker att din svenska är riktigt bra, klart bättre än min tyska.
    /Kerstin

    Svara

Kommentera

