Kerstins naturbilder

För livskraft genom linsen

Ovanlig höst

Efter en delvis väldigt varm och torr sommar och en mild höst, så kommer vi inte att få en riktigt färgsprakande höstprakt. Många träd är fortfarande mörkgröna, på andra träd har bladen torkat och ramlat av. Många blad är små och släpper igenom mycket ljus i kronan, många är även hårt insektsätna.

Så jag har ingen större förhoppning om att kunna ta sådana höstbilder som jag brukar. Jag brukar roa mig med men att låta kameran dansa runt och på så sätt skapa lite måleriska bilder, men det kommer ju fler höstar. På bilden här ovan har jag ändå rört något på kameran för att få lite stämning, det var en fuktig, lite disig luft ute.

6 Responses to “Ovanlig höst”

  1. Erik Koffmar

    Riktigt fin höst bild, trots att det inte är den färgprakt som du hoppats på. Tycker att du verkligen hanterat ”kamera dansandet” fint i denna bilden.

    /Erik

    Svara

Kommentera

