Kerstins naturbilder

För livskraft genom linsen

Ryfors Gammelskog – avslutning

När jag hade vandrat och fotograferat en god stund i skogen blev jag försatt i ett slags ”sagotillstånd”. Kameran började röra på sig och skapade min egna sagostämning.

12 Responses to “Ryfors Gammelskog – avslutning”

  1. Maggan

    Du har lyckats bra med att fånga och renodla motiven från Gammelskogen, en fin men ganska svårfångad (i mitt tycke) skog.

    Svara
    • Kerstin Östbring

      Tack för din fina kommentar Maggan! Håller med om att skogen är svårfångad, det är därför man behöver tid där och jag tycker att det är lite utmanande. 🙂
      /Kerstin

      Svara

Kommentera

