Kerstins naturbilder

För livskraft genom linsen

Försenad jultomte?

Nej, han dansar nog ut julen, bilden är ju från igår, Tjugondag Knut!

Jag är så glad att jag kom ut igår och fick ta lite bilder. Idag har vi haft ett par plusgrader och det återstår bara lite vitt puder här och där av snön. Det gäller att ta vara på möjligheterna som ges.

Klicka gärna på bilden för att se den i större format. Det gäller alla bilderna på bloggen.

6 Responses to “Försenad jultomte?”

  1. Erik Koffmar

    Vilken fin liten tomte du hittade i snön :O). Du har helt rätt i att det gäller att ta tillvara på de tillfällen som ges. Här tycker jag att du verkligen lyckades fint.

    Ha en bra helg,
    /Erik

    Svara
    • Kerstin Östbring

      Tack Anneli, roligt att du uppskattar bilden! Det känns bara lite konstigt att du lagt mitt inlägg med bild på din sida, jag har inte varit med om det förut.
      /Kerstin

      Svara

Kommentera

