Kerstins naturbilder

För livskraft genom linsen

Snöfri jul i år

Jag önskar alla besökare en riktigt God Jul och ett Gott Nytt Fotoår!           Tyvärr blir det ingen vit jul i år, bilden är från början av året, men jag hoppas    att snön kommer snart för allt blir så mycket ljusare då.

8 Responses to “Snöfri jul i år”

    • Kerstin Östbring

      Hej Malin, tack för att du uppmärksammade det!
      Jag kunde inte heller se bilden på min iPad, loggade in på datorn och då fanns bilden där. Kollade sen på iPad igen och då kom bilden fram.
      Det har hänt några gånger att bilder försvinner, men det har varit längre ner i bloggen. Vid kontroll så har bilden då varit borta från mitt galleri och jag har fått ladda upp den på nytt. Varför det blir så vet jag inte.

      God fortsättning!
      /Kerstin

      Svara

Kommentera

