Kerstins naturbilder

För livskraft genom linsen

Höstkänslan

Höstkänslan försvann i ett nafs efter stormen Simone, hon tog med sig det mesta av trädens kvarsittande höstskrud. Tycker inte att jag har hunnit med hösten så mycket som jag önskat i år, får ut och leta, kanske kan jag hitta lite intressanta rester någonstans.

UPPDATERING 31 Okt.
Bilden ovan tog jag före stormen, medan höstkänslan ännu var påtaglig.

8 Responses to “Höstkänslan”

  1. Erik Koffmar

    Oavsett om höstlöven försvunnit så verkar du ha hunnit skapa en hel del helt underbara bilder innan de försvann. Har berömt dessa fina Monet liknande bilder tidigare och jag fortsätter att bli imponerad av dina bilder. Mycket vackra!

    /Erik

    Svara
  2. Sven Magnusson

    Hej Kerstin. Så bra bilder du visar – denna och ”Höstplotter” som du lagt ut tidigare är riktigt fin känsla i. Så skickligt hantverk från din sida!

    Svara
    • Kerstin Östbring

      Tack så väldigt mycket Sven! Det är nog de två bilder jag själv också gillar bäst. Jag tycker att hösten är den årstid som lockar mig mest till den här typen av kreativa bilder och jag har väldigt roligt!
      /Kerstin

      Svara

Kommentera

