Kerstins naturbilder

För livskraft genom linsen

Gammal och skör

6 Responses to “Gammal och skör”

  1. Eriksson Thomas

    En fin poetisk bild
    Jag gillar speciellt de fina färgerna i bakgrunden. De påminer mig om en akvarellmålning.
    /Thomas

    Svara
  2. Åke

    Många spännande bilder på din blogg! Hittade hit via Thomas blogg. Nu får jag bevaka framledes och titta in flera gånger. 🙂

    Svara
  3. Niklas

    Härlig höstkänsla i denna. Det är ju så det ser ut, när ett visset blad krampaktigt hänger kvar på de kala grenarna.

    Tack också för dina kommentarer på min blogg. Slänger upp en länk till dig från min bloggroll också.

    Ha det bra!

    /Niklas

    Svara

Kommentera

